ابزار مترجم
آنتی ویروس - اندیشه نو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 آنتی ویروس - اندیشه نو

آنتی ویروس

سه شنبه 88 اسفند 4 ساعت 9:28 عصر

سلام دوستان

میکروب ها و ویروس ها از جمله عوامل بیماری زای ارکانیسم موجود زنده هستند. میکرب بعد از ورود به داخل ارکانیسم شروع به تکثیر خود نموده وبعد از مدتی به توده بزرگی تبدیل می گردد. ازهمان ابتدای ورود میکرب به بدن جاندار زنده ، سیستم ایمنی و دفاعی بدن آن را شناسایی کرده و با ساختن آنتی بادی های لازم به مقابله با آن بر می خیزد. اما نحوه فعالیت ویروس متفاوت می باشد. در بدو ورود ویروس به بدن وهنگام فعالیت ، شناسایی او توسط سیستم دفاعی بدن و مبارزه با آن مشکل است . علت هم به نحوه فعالیت ویروس برمی گردد. ویرورس مخفیانه وارد بدن شده و بعد از نفوذ به سلول مدتی در آن مخقی گشته و بعد از گذرارندن دوره کمون، واردهسته سلول کشته و با ایجاد تغییراتی در هسته سلول ، D N A سلول را وادار به ساختن ویروس های مشابه خود می نماید. درحقیقت ویروس با شکل و شمایل سلول موجود زنده شروع به تکثیر و برنامه ریزی برای نابودی کل ارکانیسم موجود زنده می نماید. ویروس بعد از رسیدن به حد نصاب به یکباره به کل ارکانیسم موجود زنده حمله می نماید و موجب آسیب جدی می گردد.سیستم دفاعی و ایمنی  موجود زنده هم موقعی متوجه خطر می گردد که کار چندانی نمی توانند انجام دهد.

درمورد جوامع هم این قانون حکم فرما است. اگرعوامل دشمن خارجی وارد یک جامعه گردد و بخواهد برعلیه آن اقدامی انجام دهد به راحتی توسط سیستم های امنیتی آن جامعه شناسایی شده و با آنها برخورد می گردد. اما اگر عوامل دشمن به صورت ویروس عمل نمایند کمتر دیده شده وبیشتر موفق می گرددند.

این ویروس ها (که همان افکار، اهداف و آرمانها و ارزشهای دشمن هستند)، داخل مغز و افکار میزبان قرار گرفته و بعد از گذراندن دوران کمون خود ، سیستم شناختی میزبان را وادار به ساختن افکار مشابه خود می نمایند و فرد مبتلاء شروع به انتشار افکارویروس گونه در جامعه خود می کند. این فرد همانند سلول بدن مبتلاء به ویروس ظاهری کاملا عادی و شبیهه افراد جامعه و حتی نخبگان جامعه دارد. مردم هم اصلا ازنفوذ ویروس داخل سیستم شناختی فرد مبتلاء اطلاعی ندارند و با توجه سوابق گذشته فرد نظرهای جدیدش را شنیده و حتی ممکن است دروحله اول قبول نمایند و از وی پیروی کنند. تنها زمانی مردم جامعه متوجه این افکار مخرب خواهند شد که ویروس در مرحله حمله و ویرانگری ظاهر شود و حتی میزبان خود را هم قربانی کنند.

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون این جریان ویروسی همواره فعالیت داشته است و با اتمام دوران کمون خود شروع به فعالیت نموده و خسارات جبران ناپذیری به انقلاب و مردم و کشور وارد نموده است. ولی بحمدا... سیستم آنتی ویروس جامعه مسلمان ایرانی همواره خود را به روز کرده و با ویروس های قدیم و جدید مبارزه ای جانانه داشته و تاکنون موفق به شناسایی و امحاء اکثریت آنهاشده است. بنابراین ضروری است هرچه بیشتر این آنتی ویروس قوی و به روز شود. به همین خاطر برنامه نویسان و برنامه سازان جامعه(نخبه گان مذهبی و سیاسی متعهد و دلسوزجامعه)باید اطلاعات مردم را برای شناسایی بهتر ومبارزه جدی تربا این عناصر نفوذی افزایش دهند.       

 


نوشته شده توسط : سروش

نظرات ديگران [ نظر]