ابزار مترجم
دشمن توهمی و سیزده آبان - اندیشه نو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 دشمن توهمی و سیزده آبان - اندیشه نو

دشمن توهمی و سیزده آبان

یکشنبه 88 آبان 10 ساعت 11:16 عصر

سلام دوستان عزیز . چند روز دیگر سیزده آبان است و مطابق سالهای قبل عده ای می خواهند شعار مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند.

اما امسال ابتکار جدیدی توسط  سران نواندیشا اصلاحات( خاتمی - موسوی- کروبی و..) مطرح گردیده که الحق والنصاف بسیار خوب است ومانع از دشمن تراشی می شود و باعث تنش زادیی خواهد شد. پشنهاد ارائه  شده توسط آقایان راهپمایی بدون شعار مرک بر آمریکا و اسرائیل و .. است. وبجای آنها دادن شعاری اساسی بر علیه کسانی که صلح جهانی را به خطر اندخته اندو باعث سلب آزادی شده و منجر به رکود کشور وعقب گردد کشور شده اند  ، سر دهند. چه کار خوبی . بجای شعار برعلیه دشمن توهمی شعار برعلیه دشمنان واقعی بشریت..

اصلا بیایید از اول بررسی کنیم ببینیم که ز اول انقلاب برای فرا از پسخگویی به مردم وحل مشکلات آنها دشمن توهمی درست کردندو  هی به آون فحش و بد بیاره گفتند. که سر دسته دشمن توهمی آمریکا است .

دوستان آیا این بومیان آمریکا (سرخپوستان و سیاه پوستان) نبودند که سززمینشان را دو دستی تقدیم به مهاجرین و ماجراجویان اروپایی کردند. وحتی به  مهمانان چه ظلم وجفایی کردند. وحتی دست به نسل کشی آنها زدند؟؟

آیا این سیاه پوستان بومی آمریکا نبودند که برای به برده گی گرفتن خود و فروخته شدن به کشورهای دور ولگدمال شدن کرامت انسانشان، چقدربه مهاجرین تازه وارد التماس نکردند و چه محنت هایی نکشیدند.

 اصلا کسی باور می کندکه مهاجرین و ماجراجویان اروپایی بعد از اینکه بانسل کشی بومیان آمریکا ،آنجا را تصاحب کردند،کم کم شروع به متمدن شدن کردندودیگر یکدیگر را بخاطر یک گاو ، اسب و یا هر حیوان وشیی کم اهمیت نکشتندو هفت یرکشی را کنار گذاشتند و بعد از اون دولت مقتدری تشگیل دادند و ماجرا جوهایشان را به دیگر نقاط دنیا منتقل کردند و شروع به استعمار کشورهای دیگر کردند.

چرا این قدر بدآمریکا را می گوید ، چرا می گوید اولین بمب اتمی توسط دولت آمریکا روی سر مردم هیروشیما و نکازاکی افتاده و هزاران نفر انسان بی گناه یک دفعه خاکستر شدن وآنهایی هم که زنده موندند تا دها سال بعد به معلولیت مبتلا شدند. چرا اینقدر دروغ. وقتی آقای موسوی می گوید مواظب باشید اینها دارند دروغ تحویل شما می دهند درست می گوید. اولین انفجار اتمی حدود 11 میلیارد سال قبل در کیهان اتفاق افتاده . بله

شما باور می کنید که آمریکا رفته باشد و آب وخاک و زمین و جنگل ویتنام را با بمب شیمایی ومیکروبی بمب باران کرده باشدو آنجا نسل کشی کرده باشد . من که باور نمی کنم شما هم این توهمات را باور نکید. این ویتنام بود که با آمریکا کار داشت.

اصلا به کشور خودمان توجه کنیم . کی گفته که آمریکا کودتای 28 مرداد را توسط زاهدی در ایران به راه انداخته و حکومت دیکتاتور محمد رضا را دوباره سرکارآورده و دولت ملی دکتر مصدق را سرنگون کرده. به قول میرحسین موسوی ،مردم این دروغ ها را باور نکید . به قول کروبی وخاتمی ما روشن فکریم و خواستار تنش زادیی هستیم  این  حرف ها را رها کیند.

شما واقعا فکر می کنید که حامی اصلی حکومت شاه آمریکا بوده و تا آخرین لحضات سعی بر حفظ آن حکومت داشت. این ها همه توهم است.

چه کسی گفته که متحد اصیلی آمریکا درخاورمیانه (اسرائیل) مامورین ساوک را آموزش داده و دستگاه شنکنجه به آنها فروخته و کارشناسان را به ایران فرستاده بود و فرزندان آزادی خواه این ملت ر ا شهید می کردند.

این توهماتی که می گویند را باور نکنید که آمریکا درتشویق وتسلیح و دادن اطلاعات نظامی به صدام حسین نقش داشت و درجنگ علیه مردم و کشور ایران شریک صدام بود.

چرا هی تکرار می کنند که ناوجنگی آمریکا، هواپیمایی مسافربری ایران در خلیج همشه فارس را با دوموشک مورد اصابت قرار داد و چند صد ایرانی را کشت و بعد هم کاپیتان این ناو از دست رئس جمهور آمریکا مدال شجاعت گرفت. به قول سید محمد خاتمی این حرفها باعث ایجاد تنش می شود و ما در دنیا منزوی خواهیم شد. همه اینها توهم است.

چه کسی  این توهمات را باور می کند که دولتی که نماینده دموکراسی است،زندان های مخفی در دنیا داشته باشد و حتی مخوفترین زندان ها ی جهان مانند(کوانتامو و ابو غریب و..) را ایجاد کرده باشدو حتی مردم بی گناه را بدون محاکمه سالها در آن نگاه دارد. باور کنیدهمه اینها دروغ است.

به نظر شما توهمی از این بزرگتراست که ، می گویند که آمریکا عراق و افغانستان را اشغال کرده وهزاران مرد و زن و کودک بی گناه را به خاک و خون کشیده ودرعین حال درهمین اوضاع و احوال دست از غارت از ثروت آنها بر نداشته است. باور کنید که اگر تروریست ها نبودند اصلا این اتفاقات نمی افتاد . 

اصلا اگر افراد ستیزه جویی نباشند که  مخالف صلح و امنیت دهکده جهانی  آمریکا نباشند آیا نباشد ، آیا آمریکا دست به اعمال خشونت آمیز می زند. هرگز...

 جوانان عزیز باور کنید که سران اصلاحات کاملا درست می گویند اصلا آمریکا و انگلیس و.. اهل خشونت نیستند ، نبوده و نخواهد بود. از ابتدا نه اهل استمارگری کشورها بوده و نه قبل وبعد از انقلاب با مردم و انقلاب مردم ایران مشکلی داشته است. هیچ وقت به فکر تغییر حکومت در ایران و سایر کشورها نبوده است.  کی گفته که در کنگره آمریکا بودجه ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصویت شده است. باور بفرمائید همه اینهایی که گفتم ساخته پرداخته  سران جمهوری اسلامی است و از آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و متحدینشان صلح طلب تر و جود نداره

شاهد این مدعا مردم کشورهایی مانند( عراق،افغانستان، پاکستان، هند، ویتنام، ژاپن، کوبا، شیلی ، مسلمانان حوزه بالکان و بوسنی، لبنان ، فلسطین اشغالی ، مراکش، و همه کشورهایی که سابقه حضور این کشورها را احساس کرده اند )

 دوستان عزیز مواظب باشید، روز سیزده آبان  و همه روزهای دیگر سال دچار توهمات سران اصلاح طلب نشوید و دشمن واقعی و حقیقی ملت ایران  (آمریکای جنایتکار و انگلیس مکار و حیله گر و اسرائیل خون آشام و..) را فراموش نکرده و بجای آن دشمنان توهمی و خیالی که همان دلسوزان کشور هستند بجای دشمنان واقعی به شما معرفی نکنند.

  


نوشته شده توسط : سروش

نظرات ديگران [ نظر]